美國移民改革計畫應納稅

I want you to pay your taxes納稅是偉大的方式,此程式為自己買單。

需要為我們的移民體系要能夠自給自足的方式。 肯定的是,移民將通過購買商品和填補職位,我們的社會價值,但我們必須要能夠建立制度,確保這兩個移民和照顧美國公民。 把它看作"移民工作交稅 」 計畫。

能夠跟蹤和在我國境內的所有人的收入徵稅是很重要的是,公民或不。 今天還有人不用繳納個人所得稅,或做不能收穫的好處都被徵稅的那些人的影子社會。 這兩種情況需要加以如果我們想要我們新的移民政策,才能有效。

新的移民工作稅應超越什麼公民須繳交。 不是公民的移民可能會有美國公民不這樣做,例如法律服務、 法院費用、 監禁成本和遞解出境費用的需求。 參與費用應包括管理此程式,看向它符合我國境內每一位移民,和提供資金處理的人拒絕參加該系統的費用。 我們新的移民計畫不應該是我們社會的負擔。

在正規賦稅徵收國稅應該去美國公民與他們的稅收,以及失業和殘疾保險基金的相同程式。 為了吸引和留住好的員工,我們需要表明我們可能未來的公民就像是一名美國公民。 同樣的程式在住所的移民,作為公民,也將説明我們保持事情簡單和可負擔得起

這相同的程式也應有相同的要求,為移民加入保健方案為明顯的健康和經濟原因。 確保遵守所有移民預計將參與的節目在其本身的費用和應資助移民本身。

最後,進入我們的國家沒有什麼會歡迎新人平等?

< 上一頁  1 2 3 4 5 6 7  8 下 >

Trackbacks

  1. […] This is purported to help solve our undocumented immigrant problem by giving them an alternative to going back home and also helps expedite a currently overloaded backlog. It should also help bring in money to the government, possibly to help pay for this system. […]

  2. […] is weighted more towards benefiting us, can be easily (relatively speaking) setup and maintained, won’t cost us anything, and quite possibly help us monetize and protect a resource of income, spending, and taxes, as well as protect and nourish a great part of our communities and culture.  […]

  3. […] Next up: Taxable. Ensuring our new citizens pay their fair share. […]

  4. Danuta Drish 說:

    Santos Stahl

    US immigration reform PLAN A Taxable | US Immigration Reform

Speak Your Mind

*