美国移民改革计划应纳税

I want you to pay your taxes纳税是伟大的方式,此程序为自己买单。

需要为我们的移民体系要能够自给自足的方式。 肯定的是,移民将通过购买商品和填补职位,我们的社会价值,但我们必须要能够建立制度,确保这两个移民和照顾美国公民。 把它看作"移民工作交税 」 计划。

能够跟踪和在我国境内的所有人的收入征税是很重要的是,公民或不。 今天还有人不用缴纳个人所得税,或做不能收获的好处都被征税的那些人的影子社会。 这两种情况需要加以如果我们想要我们新的移民政策,才能有效。

新的移民工作税应超越什么公民须缴交。 不是公民的移民可能会有美国公民不这样做,例如法律服务、 法院费用、 监禁成本和递解出境费用的需求。 参与费用应包括管理此程序,看向它符合我国境内每一位移民,和提供资金处理的人拒绝参加该系统的费用。 我们新的移民计划不应该是我们社会的负担。

在正规赋税征收国税应该去美国公民与他们的税收,以及失业和残疾保险基金的相同程序。 为了吸引和留住好的员工,我们需要表明我们可能未来的公民就像是一名美国公民。 同样的程序在住所的移民,作为公民,也将帮助我们保持事情简单和可负担得起

这相同的程序也应有相同的要求,为移民加入保健方案为明显的健康和经济原因。 确保遵守所有移民预计将参与的节目在其本身的费用和应资助移民本身。

最后,进入我们的国家没有什么会欢迎新人平等?

< 上一页  1 2 3 4 5 6 7  8 下 >

Trackbacks

  1. […] This is purported to help solve our undocumented immigrant problem by giving them an alternative to going back home and also helps expedite a currently overloaded backlog. It should also help bring in money to the government, possibly to help pay for this system. […]

  2. […] is weighted more towards benefiting us, can be easily (relatively speaking) setup and maintained, won’t cost us anything, and quite possibly help us monetize and protect a resource of income, spending, and taxes, as well as protect and nourish a great part of our communities and culture.  […]

  3. […] Next up: Taxable. Ensuring our new citizens pay their fair share. […]

  4. Danuta Drish说道:

    Santos Stahl

    US immigration reform PLAN A Taxable | US Immigration Reform

Speak Your Mind

*